Una de las sensaciones más placenteras que he experimentado en mi vida, ha sido estar sobre las tablas y gracias a la danza, poder expresar mis sentimientos con LIBERTAD

domingo, 31 de enero de 2010

NON MARCHEI.

O caso é que sigo aquí, pero teño un exame o día 9, así que, penso que é mellor que as neuronas as empregue na outra empresa. ¿ non si ?

Pero cada día teño unha inspiración, algo que escribir. Me falta tempo.

Bueno, toca a campá. Coma chica de instituto,....a clase.

Pero sigo aqui, lendo as vosas cousas de cada día.

Bicos a todos e a todas os que sei que me ledes.

P.D: Podedes comentar, ¿eh? graciñas.

3 comentarios:

Marta dijo...

Mucha suerte en el exámen!
Un beso muy muy grande =)

A filla do mar dijo...

Moita sorte nese exame.

Eu debería facer o propio e estudar, tamén, pero... demasiado traballo e presas e nervos, estes días.

MargotF. dijo...

Xa sabes que se precisas axuda,...tanto física, moral, psicolóxica ou de calquera outra índole, salvo,...económica,(je,je), e si hay que facer un esforzo, tamen se fai), so que tes que timbrar no "A".

Moito ánimo filliña, que xa te chegará o momento de estudiar.

Un bico moi forte (comparte co pequeno)