Una de las sensaciones más placenteras que he experimentado en mi vida, ha sido estar sobre las tablas y gracias a la danza, poder expresar mis sentimientos con LIBERTAD

martes, 2 de febrero de 2010

¡BEN FALADO!

    Quero coñecer a miña lingua, pero coñecela ben, para expresarme nela, xa que me sinto máis doce máis libre e por outra banda,   como perfeccionista que son para poder  transmitila do mellor xeito posible ós meus alumnos

       Penso que moitos de nós non o falamos,  porque temos medo, a facelo mal. Ese, é o meu caso. Así que, penso que antes ou á par do inglés quero saber falar correctamente en galego. Polo de pronto, xa descarguei algúns diccionarios e traductores, porque noto que ando escasa de  vocabulario.
A modiño,...

        A miña norabóa a este programa que vos enlazo, e adiante.

 http://www.crtvg.es/TVGacarta/?prog=456 

        Por favor, correxídeme os que saibades máis ca min , por favor, é o único xeito de perfeccionalo.

        Para os que non o saiban, "Ben falado!", é un microespazo de cinco minutos diarios dedicados á lingua galega presentado por Xesús Ferro Ruibal. Eu descubrinno hoxe e me pareceu interesante e util.

Como se di no video, cando escribo, eu, sinto máis, en galego.

No hay comentarios: