Una de las sensaciones más placenteras que he experimentado en mi vida, ha sido estar sobre las tablas y gracias a la danza, poder expresar mis sentimientos con LIBERTAD

jueves, 4 de febrero de 2010

Eu tiña un pequeno peixe,..., Ó final, chameille Martín.

  
  A ti,... meu querido rapaz:

  Xa tiñas Maxia de pequeno.
  
   Meu veciño.

   Alegre e pequecho, con quen tanto disfrutei do pequeno acuario, causa da nosa risa de vrán.

  Fermoso, miudo, pequecho, mimosiño, rufián. Meu neno, meu home.

 Fachendosa me sinto, cando de ti falo e proclamo as túas virtudes ós catro ventos.

 Que a sorte, sexa a túa compañeira, a túa sombra, no maravilloso mundo da ilusión que creache ó teu carón.

 Seguireite, aló  por onde ti vaias, e álgunha bágoa emocionada deixarei caer, porque eres todo susurro, vento, e luz.

   E pensar que un pequeno peixe, meu querido amigo, é o culpable do noso sorriso compartido.... 

Moita sorte, e un bico, ....M.V.S





No hay comentarios: