Una de las sensaciones más placenteras que he experimentado en mi vida, ha sido estar sobre las tablas y gracias a la danza, poder expresar mis sentimientos con LIBERTAD

viernes, 25 de febrero de 2011

Entusiasmada e algo inqueda

Non sei que terei que facer esta tarde, nin que tarefa teño adxudicada, mais non me inqueda.
Si, confeso que ando inqueda, pero é de emoción, de

Tiña un serio problema coa miña maternidade, xa que neste intre, o meu problema físico e sentimental, me impide ser nai ( o que un día pensei que sería o sentido da miña vida).

Hoxe, (sin descartar que cecáis algún día,...), penso que HAY TANTO QUE FACER, TANTO NENO QUE AXUDAR, TANTO ANCIANO QUE ACOMPAÑAR, TANTA MULLER QUE DESPERTAR,...que sei que podo aportar o meu graniño, e ó mellor, este é o sentido da miña vida, porque realmente é o que me enche de vida e da luz ó meu mirar.

Marcho. Teño unhas gominolas que comprar...

No hay comentarios: